Wybór języka
powrót

KOMUNIKAT STAROSTY ZIELONOGÓRSKIEGO Z DNIA 27.01.2021 r.

Z uwagi na epidemię spowodowaną koronawirusem Starosta Zielonogórski podjął decyzje dotyczące zmian obsługi interesantów Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze oraz Delegatury w Sulechowie na czas epidemii.

Urząd nie będzie realizował bezpośredniej obsługi interesantów, z wyjątkiem Wydziału Komunikacji.

Przy czym urząd będzie realizował zadania w sposób ciągły i nie przerywa pracy.

 

Kontakt z urzędnikami jest możliwy wyłącznie elektronicznie lub telefonicznie.  Poczta elektroniczna urzędu oraz poczta tradycyjna będą odbierane na bieżąco.

Adresy poczty elektronicznej komórek urzędu oraz adres elektronicznej skrytki podawczej Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze oraz Delegatury Starostwa w Sulechowie dostępne są na:

https://bip.powiat-zielonogorski.pl/57/Wydzialy/  oraz na  https://bip.powiat-zielonogorski.pl/

Wnioski oraz inne dokumenty można przesyłać za pośrednictwem e-PUAP, za pomocą profilu zaufanego lub podpisu kwalifikowanego na adres e-mail lub pocztą tradycyjną/kurierską dostarczaną na adres: Starostwo Powiatowe w Zielonej Górze, ul. Podgórna 5, 65-057 Zielona Góra. Osoby, które nie mają profilu zaufanego, mogą go potwierdzić za pośrednictwem bankowości elektronicznej, bez konieczności wizyty w urzędzie. Ta metoda pozwala wszcząć każdą sprawę, a także składać pisma i większość wniosków wraz z załącznikami.

W przypadku braku możliwości złożenia pisma w formie elektronicznej, pisma można składać w wersji papierowej wrzucając je do wystawionej skrzynki w holu budynku urzędu (obok portierni) przy ul. Podgórnej 5 w Zielonej Górze oraz w holu Delegatury Starostwa Powiatowego w Sulechowie przy pl. Ratuszowym 8. Na pismach wrzucanych do skrzynki proszę podać numer telefonu kontaktowego i/lub adres e-mail.

Bezpośrednia obsługa interesantów urzędu jest możliwa wyłącznie w Wydziale Komunikacji, po wcześniejszej rejestracji telefonicznej (numery telefonów poniżej), na wyznaczony dzień i godzinę.

Wydział Komunikacji będzie częściowo realizował również zadania w sposób elektroniczny, do czego Państwa w obecnej sytuacji bardzo zachęcamy:

Nabycie pojazdu zakupionego w kraju należy zgłosić w terminie 30 dni. Można to zrobić za pośrednictwem strony: https://www.gov.pl/web/gov/zglos-zbycie-lub-nabycie-pojazdu-na-przyklad-sprzedaz-kupno-darowizne

Zbycie (sprzedaż) pojazdu należy zgłosić w terminie 30 dni. Można to zrobić za pośrednictwem strony: https://www.gov.pl/web/gov/zglos-zbycie-lub-nabycie-pojazdu-na-przyklad-sprzedaz-kupno-darowizne.

Nieczynne będą biura obsługi interesantów w Starostwie Powiatowym
w Zielonej Górze oraz Delegaturze Starostwa w Sulechowie.

UWAGA: do urzędu będą wpuszczali wyłącznie pracownicy urzędu oraz
wcześniej zarejestrowani interesanci Referatu Rejestracji Pojazdów:

 

Zapraszamy do korzystania z infolinii:

- W sprawach praw jazdy i transportu:        

Zielona Góra - 68 45 27 543

Delegatura Sulechów – 68 45 35 207

 

 

- W sprawach rejestracji pojazdów:            

Zielona Góra - 68 45 27 502

Delegatura Sulechów – 68 45 35 204

 

 

- W sprawach związanych z wydziałem Architektury i Budownictwa:

Zielona Góra - 68 452 75 33; 68 452 75 01

Delegatura Sulechów – 68 45 35 214

 

 

- W sprawach związanych z wydziałem Ochrony Środowiska: 68 452 75 77

 

 

- W sprawach związanych z wydziałem Geodezji i Gospodarki Gruntami :

Zielona Góra - 68 452 75 47, 68 452 75 30; 68 452 75 39

Delegatura Sulechów – 68 45 35 203; 68 45 35 210

 

- Pozostałe sprawy: 68 452 75 75 / 68 452 75 20