Wybór języka
powrót

Ogłoszenie konkursu na nabór partnera spoza sektora finansów publicznych

OGŁOSZENIE KONKURSU

NA NABÓR PARTNERA SPOZA SEKTORA FINANSÓW PUBLICZNYCH, DO WSPÓLNEJ REALIZACJI PROJEKTU „DOSKONALENIE JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO W POWIECIE ZIELONOGÓRSKIM”, W RAMACH OSI PRIORYTETOWEJ VIII NOWOCZESNA EDUKACJA, 8.4 DOSKONALENIE JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO, 8.4.1 DOSKONALENIE JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO - PROJEKTY REALIZOWANE POZA FORMUŁĄ ZIT, REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO- LUBUSKIE 2020.

Ogłaszający konkurs:
Powiat Zielonogórski
ul. Podgórna 5
65-057 Zielona Góra
woj. lubuskie
tel. +48 68 452 75 75
fax +48 68 452 75 00
www. bip.powiat-zielonogorski.pl
NIP: 9730588217
REGON: 970770149

Rozdział I

OGŁOSZENIE O KONKURSIE

Na podstawie art. 33 ust.1,2 i 3 ustawy z dnia 11 lipca 2014r o zasadach realizacji programów w zakresie polityki spójności finansowanych w perspektywie finansowej 2014-2020 (Dz.U. z 2016 r. poz. 217) Powiat Zielonogórski ogłasza otwarty nabór na partnera, spoza sektora finansów publicznych, z otoczenia społeczno- gospodarczego szkół i placówek kształcenia zawodowego (pracodawcy, organizacje pracodawców, przedsiębiorcy, organizacje przedsiębiorców, instytucje rynku pracy, szkoły wyższe, organizacje pozarządowe, partnerzy społeczni) w celu wspólnego przygotowania i realizacji projektu pn. „Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego w Powiecie Zielonogórskim”, w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego- Lubuskie 2020, Osi Priorytetowej VIII, Działania 8.4 Poddziałania 8.4.1 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego – projekty realizowane poza formułą ZIT.

Rozdział II

CEL PARTNERSTWA

Wspólne opracowanie i realizacja projektu, którego celem jest zwiększenie zdolności do zatrudnienia uczniów szkół i placówek oświatowych kształcenia zawodowego. Realizacja projektu przewidywana jest w terminie: od 01.07.2016 r. do 30.06.2022 r.

Rozdział III

ZADANIA PARTNERA

Zadanie nr 1

1) Opracowanie programu praktyk/staży zawodowych dla uczniów szkoły prowadzącej kształcenie zawodowe, dla następujących grup zawodów:

a) elektryczno-elektroniczno-teleinformatycznych (np. technik informatyk, technik mechatronik, elektryk),

b) związanych z transportem drogowym, kolejowym i wodnym (np. technik logistyk),

c) turystyczno- hotelarskich (np. technik hotelarstwa, technik obsługi turystycznej),

d) ekonomiczno- finansowo- biurowych (np. technik ekonomista, technik handlowiec),

e) gastronomicznych (np. technik żywienia i usług gastronomicznych, kucharz),

f) spożywczych (np. technik technologii żywności, operator maszyn i urządzeń przemysłu spożywczego),

g) mechanicznych (np. mechanik pojazdów samochodowych).

2) Zapewnienie miejsca praktyk/staży zawodowych uczniom, którzy wyrażają chęć wzięcia udziału w dodatkowych praktykach/ stażach zawodowych i ich realizację, we wskazanym w punkcie 1 obszarach kształcenia. Czas trwania praktyki/ stażu zawodowego dla jednego uczestnika to min. 150 h.

3) Zapewnienie uczestnikom staży/ praktyk zawodowych niezbędnych pomocy naukowych i wyposażenia do prawidłowego i bezpiecznego odbycia praktyki/ stażu, takich jak np.: ubranie robocze, obuwie robocze, rękawice, gogle ochronne, wymagane badania lekarskie, szkolenie bhp, grupowe ubezpieczenie uczestników praktyk od następstw nieszczęśliwych wypadków.

4) Monitorowanie i kontrolowanie jakości praktyk/staży zawodowych  uczniów u pracodawców, poprzez prowadzenie dzienników praktyk, przekazywanie list obecności do Lidera Projektu (Powiatu Zielonogórskiego), wystawienie stosownych dokumentów potwierdzających udział w praktyce (zaświadczenie, certyfikat).

5) Rozliczenia finansowe i księgowe z Liderem Projektu (Powiatem Zielonogórskim).

6) W przypadku organizacji praktyk zawodowych w odległości powyżej 30 km od miejsca zamieszkania ucznia, Partner zapewnia uczestnikom nocleg w obiekcie na terenie miejscowości gdzie odbywa się praktyka/ staż, organizuje dojazd z miejsca noclegu do miejsca praktyk/ stażu, jeżeli jest powyżej 3 km. Zakwaterowanie musi być w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym i obejmować pełne wyżywienie tj. śniadanie (min. jedno danie na gorąco oraz na zimno- wędliny, ser żółty, pomidory, pieczywo, herbata), obiad (zupa, danie na gorąco, deser), kolację  (min. wędlina, ser żółty, warzywa, pieczywo, herbata) lub zwrot kosztów dojazdu na praktykę/ staż publicznymi środkami transportu na podstawie poprawnie wypełnionego „Wniosku o zwrot kosztów dojazdu uczestnika na praktykę/staż” (wg wzoru przedstawionego przez Partnera,  zaakceptowany przez Lidera). Kwalifikowane będą koszty dojazdu najtańszymi publicznymi środkami transportu.

7) Opracowanie programu staży zawodowych dla nauczycieli kształcenia zawodowego u pracodawców.

8) Zapewnienie miejsca stażu zawodowego dla nauczycieli, którzy wyrażają chęć wzięcia udziału  stażach zawodowych i ich realizację, we wskazanym w punkcie 1 obszarach kształcenia. Czas trwania stażu zawodowego dla jednego uczestnika to min. 80 h.

9) Zapewnienie uczestnikom staży zawodowych niezbędnych pomocy naukowych i wyposażenia do prawidłowego i bezpiecznego odbycia stażu, takich jak np.: ubranie robocze, obuwie robocze, rękawice, gogle ochronne, wymagane badania lekarskie, szkolenie bhp, grupowe ubezpieczenie uczestników staży od następstw nieszczęśliwych wypadków.

10) W przypadku organizacji stażu zawodowego w odległości powyżej 30 km od miejsca zamieszkania nauczyciela, Partner zapewnia uczestnikom nocleg w obiekcie na terenie miejscowości gdzie odbywa się staż, organizuje dojazd z miejsca noclegu do miejsca  stażu, jeżeli jest powyżej 2 km. Zakwaterowanie musi być w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym i obejmować pełne wyżywienie tj. śniadanie (min. jedno danie na gorąco oraz na zimno- wędliny, ser żółty, pomidory, pieczywo, herbata), obiad (zupa, danie na gorąco, deser), kolację (min. wędlina, ser żółty, warzywa, pieczywo, herbata) lub zwrot kosztów dojazdu na  staż publicznymi środkami transportu na podstawie poprawnie wypełnionego „Wniosku o zwrot kosztów dojazdu uczestnika na praktykę/staż” (wg. wzoru przedstawionego przez Partnera, zaakceptowanego przez Lidera). Kwalifikowane będą koszty dojazdu najtańszymi publicznymi środkami transportu.

11) Monitorowanie i kontrolowanie jakości staży zawodowych  nauczycieli u pracodawców, poprzez prowadzenie dzienników stażu, przekazywanie list obecności do Lidera, wystawienie stosownych dokumentów potwierdzających udział w stażu (zaświadczenie, certyfikat).

Zadanie nr 2

1) Kierowanie nauczycieli na kursy kwalifikacyjne, szkolenia doskonalące itp. w ramach wskazanych grup zawodów:

a) grupa zawodów elektryczno-elektroniczno-teleinformatycznych:

- uprawnienia elektryczne do 1 kV, kurs oraz egzamin,

- montaż sieci światłowodowych,

- programowanie obrabiarek CNC,

- Autocad od 2D do 3 D- kurs,

- zaawansowane techniki modelowania 3D (AutoCad, Mechanical Desktop, Inventor-     laboratorium),

- systemy i sieci komputerowe,

- tworzenie i zarządzanie bazami danych,

-  tworzenie aplikacji internetowych,

- programowanie PLC

b) grupa zawodów związanych z transportem drogowym, kolejowym i wodnym:
-zarządzanie przedsiębiorstwem logistycznym,

c) grupa zawodów turystyczno- hotelarskich:

- obsługa oprogramowania stosowanego hotelarstwie,

d) grupa zawodów gastronomicznych:

- obsługa oprogramowania stosowanego w gastronomii,

- kuchnia molekularna,

- sztuka carvingu,

- nowoczesne techniki kulinarne,

e) grupa zawodów spożywczych:

- obsługa maszyn i linii technologicznych w przemyśle spożywczym,

f) wszystkie grupy zawodów:

- systemy zapewniania jakości,

-innowacyjne programy i sposoby kształcenia.

2) Organizacja i przeprowadzenie zajęć dla uczniów szkoły zawodowej podnoszących ich kompetencje i kwalifikacje potrzebne na rynku pracy. Organizacja specjalistycznych szkoleń, kursów kwalifikacyjnych, kończących się uzyskaniem potwierdzenia dla zdobytych umiejętności, w ramach grup zawodów, tj:

a) grupa zawodów elektryczno-elektroniczno-teleinformatycznych:

- uprawnienia elektryczne do 1 kV: kurs oraz egzamin,

- montaż sieci światłowodowych,

       - programowanie obrabiarek CNC,

       - KKZ E.8 Montaż i konserwacja instalacji elektrycznych,

       - kurs: Autocad od 2D do 3D n-laboratorium,

        - zaawansowane techniki modelowania 3D (AutoCad, Mechanical Desktop, Inventor-laboratorium),

b) grupa zawodów związanych z transportem drogowym, kolejowym i wodnym:

- kurs operatora wózków widłowych,,

c) grupa zawodów gastronomicznych:

- kuchnia molekularna,

- sztuka carvingu,

- nowoczesne techniki kulinarne,

- kurs barmański,

- kurs sommelierski,

- kurs baristyczny,

d) grupa zawodów hotelarskich:

- animator czasu wolnego,

e) grupa zawodów mechanicznych:

- kurs spawacza,

f) wszystkie grupy zawodowe:

- systemy zapewnienia jakości,

- prawo jazdy kat. B.

3) Kursy/ szkolenia realizowane będą przez jednostkę mającą uprawnienia do wystawienia certyfikatu, natomiast zajęcia w formie warsztatowej prowadzone będą przez wykwalifikowanych specjalistów (trenerów)- praktyków.

4) Monitorowanie i kontrolowanie jakości szkoleń/ kursów kwalifikacyjnych, poprzez przekazywanie list obecności do Lidera, wystawienie stosownych dokumentów potwierdzających udział w szkoleniu/ kursie.

5) Partner zobowiązany jest do kompleksowej organizacji szkoleń/ kursów, m.in. poprzez: zapewnienie osób prowadzących, niezbędnego sprzętu, materiałów szkoleniowych, wyżywienia (lunch i 1 przerwa kawowa w przypadku zajęć w wymiarze 4-6 godz. dziennie; lunch i 2 przerwy kawowe w przypadku 6-8 godz. zajęć dziennie). Gramatura wszystkich potraw powinna być zgodna z ogólnie przyjętymi zasadami dot. gramatury posiłków przeznaczonych dla konsumentów dorosłych.

6) W przypadku organizacji kursów/ szkoleń w odległości 30 km Partner zapewnia uczestnikom nocleg (obiekt na terenie miasta, w którym będą odbywać się zajęcia, koszt dojazdu z miejsca noclegu do miejsca odbywania zajęć jeżeli jest powyżej 2 km, zakwaterowanie w pokojach z pełnym węzłem sanitarnym, koszt zakwaterowania powinien obejmować pełne wyżywienie tj. śniadanie- min. jedno danie na gorąco oraz na zimno- wędliny, ser żółty, pomidory, świeże pieczywo, herbata, obiad- zupa oraz danie na gorąco- ziemniaki, danie mięsne oraz surówki, kolację - na zimno sałatka, wędliny, ser żółty, ogórki, świeże pieczywo, herbata) lub zwrot kosztów dojazdu na kurs/szkolenie. Warunkiem zwrotu kosztów dojazdu publicznym środkiem transportu powinno być przedstawienie poprawnie wypełnionego Wniosku o zwrot kosztów dojazdu uczestnika na kurs/szkolenie (wg. wzoru przedstawionego przez Partnera, zaakceptowanego przez Lidera). Kwalifikowane będą koszty dojazdu najtańszymi publicznymi środkami transportu.

Zadanie nr 3

1) Wsparcie doskonalenia i podnoszenia kwalifikacji zawodowych doradcy edukacyjno- zawodowego oraz osób realizujących zadania z tego zakresu w zakresie szkoleń coachingowych.

2) Współpraca ze szkolnym doradcą zawodowym, m.in. w opracowywaniu planu doradztwa edukacyjno- zawodowego dla uczniów szkoły.

3) Współpraca z regionalnym doradcą zawodowym oraz wspólne opracowanie planu doradztwa edukacyjno- zawodowego dla uczniów szkoły.

4) Organizacja zajęć indywidualnych lub/ i zajęć grupowych z doradztwa edukacyjno- zawodowego.

5) Zapewnienie materiałów dydaktycznych, osób prowadzących, które posiadają niezbędne kompetencje poparte certyfikatami/dyplomami oraz doświadczeniem, niezbędnego sprzętu, materiałów szkoleniowych, a w przypadku szkoleń poza siedzibą szkoły wyżywienia  (lunch i 1 przerwa kawowa w przypadku zajęć w wymiarze 4-6 godz. dziennie; lunch i 2 przerwy kawowe w przypadku 6-8 godz. zajęć dziennie). Gramatura wszystkich potraw powinna być zgodna z ogólnie przyjętymi zasadami dot. gramatury posiłków przeznaczonych dla konsumentów dorosłych.

6) Monitorowanie i przekazywanie do Lidera raportów z przeprowadzonych zajęć indywidualnych/ grupowych.

7) Rozliczenia finansowe i księgowe z Liderem Projektu.

Na wszystkich materiałach szkoleniowych, edukacyjnych oraz informacyjnych Partner umieści logotypy Unii Europejskiej, Regionalnego Programu Operacyjnego, Projektu oraz informację dotyczącą współfinansowania Projektu z Europejskiego Funduszu Społecznego z zaznaczeniem, że są one dystrybuowane bezpłatnie.

Partner może złożyć swoją ofertę w następujących wariantach:

a) na jedno zadanie: ze wskazaniem wybranej grupy zawodów z zakresu wymienionego w zadaniach nr 1 i 2,  w  podpunktach od a do f,

b) na dwa zadania: ze wskazaniem wybranej grupy zawodów z zakresu wymienionego w  zadaniach nr 1 i 2 , w podpunktach od a do f,

c) na trzy zadania: ze wskazaniem wybranej grupy zawodów z zakresu wymienionego w zadaniach 1 i 2, w podpunktach od a do f.

Konkurs na nabór Partnera dopuszcza złożenie ofert przez Konsorcja.

Rozdział IV

ZAKRES TEMATYCZNY PARTNERSTWA

Realizacja projektu ma na celu wspierać kształcenie zawodowe w następujących zakresach, do wyboru:

  1. Podniesienie jakości kształcenia i szkolenia zawodowego, w tym rozwój współpracy szkół i placówek systemu oświaty prowadzących kształcenie zawodowe z ich otoczeniem społeczno-gospodarczym, poprzez:

a) doskonalenie umiejętności i kompetencji zawodowych nauczycieli zawodu i instruktorów praktycznej nauki zawodu, związanych z nauczanym zawodem, we współpracy z instytucjami otoczenia społeczno-gospodarczego szkół i placówek systemu oświaty prowadzących kształcenie zawodowe, podnoszenie umiejętności oraz uzyskiwanie kwalifikacji zawodowych przez uczniów i słuchaczy szkół lub placówek systemu oświaty prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczestników pozaszkolnych form kształcenia zawodowego i wzmacnianie ich zdolności do zatrudnienia,

c) tworzenie w szkołach lub placówkach systemu oświaty prowadzących kształcenie zawodowe warunków odzwierciedlających naturalne warunki pracy właściwe dla nauczanych zawodów,

d) rozwój współpracy szkół lub placówek systemu oświaty prowadzących kształcenie zawodowe z ich otoczeniem społeczno-gospodarczym,

  1. 2.  Rozwój doradztwa edukacyjno – zawodowego, poprzez:

a) uzyskiwanie kwalifikacji doradców zawodowych przez osoby realizujące zadania z zakresu doradztwa zawodowego w szkołach i placówkach, które nie posiadają kwalifikacji z tego zakresu oraz poodnoszenie kwalifikacji zawodowych doradców edukacyjno-zawodowych, realizujących zadania z zakresu doradztwa edukacyjno-zawodowego,

b) tworzenie Szkolnych Punktów Informacji i Kariery,

c) zewnętrzne wsparcie szkół w obszarze doradztwa edukacyjno- zawodowego.

 Rozdział V

 WYMAGANIA WOBEC PARTNERA

Do postępowania mogą przystąpić podmioty, które spełniają poniższe wymogi:

  1. Nie są jednostką sektora finansów publicznych.
  2. Mają zarejestrowaną działalność.
  3. Nie podlegają wykluczeniu z ubiegania się o dofinansowanie na podstawie art. 207 ust. 4 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009r o finansach publicznych (tekst jedn. Dz.U. z 2013r. poz. 885 z późn. zm.) z zastrzeżeniem art. 207 ust. 7 tej Ustawy.
  4. Posiadają zasoby ludzkie, organizacyjne, finansowe i techniczne niezbędne do realizacji zgłaszanych do projektu działań.
  5. Posiadają doświadczenie w realizacji projektu/ów o podobnym charakterze.

Rozdział VI

ZAKRES WYMAGANEJ OFERTY

Jeden Podmiot może złożyć tylko jedną ofertę. Oferta musi zawierać następujące informacje:

  1. Szczegółowe dane Podmiotu (pełna nazwa Podmiotu, adres, telefon).
  2. Charakterystykę Podmiotu w tym: charakterystykę działalności Podmiotu wraz z obszarem działania oraz opis doświadczenia w realizacji podobnych do założonych w projekcie działań; opis potencjału Podmiotu (ludzki, techniczny i organizacyjny) oraz informację nt. rocznych obrotów za ostatni zamknięty rok obrotowy.
  3. Koncepcję realizacji projektu, proponowany wkład Oferenta w realizację celu partnerstwa
     (w tym wkład ludzki, techniczny i organizacyjny), opis proponowanych w projekcie działań wraz z potencjalnym do nich budżetem.
  4. Doświadczenie Oferenta w podobnej działalności w tym: opis doświadczenia i kwalifikacji kadry w zakresie działalności założonej w projekcie oraz w zakresie realizacji projektów (w tym wykaz zrealizowanych projektów wraz z krótkim opisem).
  5. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z ubiegania się o dofinansowanie na podstawie
     art. 207 ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2013 r. poz. 885 z późn. zm.).

Wraz z ofertą Podmiot składa następujące załączniki (oryginały lub uwierzytelnione kopie):

  1. Odpis z rejestru lub odpowiedniego wyciągu z ewidencji lub inne dokumenty potwierdzające status prawny oferenta i umocowanie osób go reprezentujących (nie starszy niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).
  2. Statut lub inny dokument zawierający zakres działalności podmiotu oraz wskazujący organy uprawnione do reprezentacji.
  3. Pisemne oświadczenie Podmiotu o niezaleganiu z płatnościami na rzecz podmiotów publiczno-prawnych (w szczególności: podatków, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, Fundusz Pracy, Państwowy Fundusz Rehabilitacji i Osób Niepełnosprawnych), ani wobec innych podmiotów.
  4. Oświadczenia Podmiotu składającego ofertę potwierdzające, że żadna z osób reprezentujących podmiot nie była prawomocnie skazana za przestępstwa określone w art. 229 lub art. 230a ustawy z dnia 6 czerwca 1997 r. Kodeks karny (Dz. U. Nr 88, poz. 553 z późn. zm.).
  5. Oświadczenie Podmiotu składającego ofertę o gotowości wniesienia wkładu własnego zgodnie z zasadami określonymi w dokumentach programowych.
  6. Kopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i przygotowanie fachowe osób odpowiedzialnych za realizację działań projektowych lub uwierzytelnione CV.
  7. Referencje wydane przez podmiot zewnętrzny.

Rozdział VII

KRYTERIA WYBORU PARTNERÓW:

Niezbędne jest spełnienie przez Podmiot składający ofertę i przez jego ofertę wszystkich wymagań formalnych opisanych  w Rozdziale VI - WYMAGANIACH WOBEC PARTNERA,  pod rygorem usunięcia oferty z konkursu, przy analizie jej dopuszczalności Oceny ofert dokonuje powołana w tym celu Komisja Konkursowa.

Ocena niniejszych wymagań formalnych zostanie dokonana na zasadzie: spełnia – nie spełnia. Przy analizie złożonych ofert, które spełniają wszystkie wymogi formalne, zostaną zastosowane następujące kryteria oceny merytorycznej:

  1. Zgodność działalności potencjalnego Partnera z celami partnerstwa i projektu – waga 20%,
  2. Oferowany wkład potencjalnego Partnera w realizację celu projektu, w tym merytoryczna trafność i jakość oferowanego wkładu potencjalnego Partnera w realizację celu partnerstwa – waga 10%,
  3. Zakres proponowanych działań w ramach wspólnego przygotowania i realizacji projektu, w tym relacja efekt do kosztu (ocena działań merytorycznych w kontekście zaproponowanego potencjalnego budżetu) – waga 30%,
  4. Posiadane zasoby ludzkie i techniczno-organizacyjne – waga 10%,
  5. Doświad­cze­nie w działalności w obszarze i na obszarze, którego dotyczy projekt oraz na rzecz założonej grupy docelowej – waga 20%,
  6. Doświadczenie w zakresie real­iza­cji pro­jektów (jako Lider lub Partner) współfinansowanych
     z funduszy europejskich, a w szczególności projektów o podobnym charakterze – waga 10%.

Komisja Konkursowa ocenia oferty przyznając za spełnienie poszczególnych kryteriów oceny merytorycznej wymienionych powyżej punkty w skali od 1 do 10, przy czym większa liczba punktów oznaczać będzie ocenę wyższą.

Spośród ocenionych ofert wybrana zostanie oferta, która spełnia wszystkie wymogi formalne i uzyskała najwyższą sumę punktów przyznanych przez członków Komisji Konkursowej.

Ogłaszający zastrzega sobie prawo do wyboru więcej niż jednego Partnera do projektu z zastrzeżeniem, iż wybierane będą kolejno Podmioty z najwyższą ilością punktów.

Wybranemu Podmiotowi/Podmiotom Ogłaszający konkurs zaoferuje zawarcie listu intencyjnego, a następnie po zatwierdzeniu Wniosku o Dofinansowanie Projektu zostanie zawarta umowa partnerska która określi w szczególności zadania Partnerów, zasady wspólnego zarządzania projektem oraz sposób przekazywania przez Powiat Zielonogórski środków finansowych na pokrycie niezbędnych kosztów ponoszonych przez Partnerów na realizację zadań w ramach projektu.

Rozdział VIII

TERMIN, MIEJSCE I SPOSÓB SKŁADANIA OFERT

  1. Ofertę wraz z załącznikami należy przedstawić w języku polskim, w formie pisemnej wg wzoru stanowiącego Załącznik do niniejszego ogłoszenia.
  2. Oferta powinna zawierać wszystkie niezbędne informacje zgodnie z wymaganiami wobec Partnera i zakresu oferty określonymi w niniejszym ogłoszeniu.
  3. Oferta oraz wszystkie oświadczenia składane w ramach konkursu powinny być podpisane przez osobę/osoby upoważnioną do reprezentowania Podmiotu składającego ofertę, zgodnie
     z zasadą reprezentacji wynikającą z postanowień odpowiednich przepisów prawnych lub prawidłowo spisanego pełnomocnictwa (pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty).
  4. Oferta powinna być podpisana w sposób umożliwiający identyfikację osoby składającej podpis (np. czytelny podpis składający się z pełnego imienia i nazwiska lub podpis nieczytelny opatrzony pieczęcią imienną).

Ofertę wraz z załącznikami należy dostarczyć w jednym egzemplarzu w zaklejonej kopercie osobiście do Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze,  które   otwarte jest w godzinach od 7.30  do 15.30, w piątki – 7.30 do 15.00 )lub listownie na adres: Starostwo Powiatowe, ul. Podgórna 5, 65-057 Zielona Góra, Biuro Obsługi Klienta, z opisem na kopercie:

„KONKURS NA NABÓR PARTNERA DLA PODMIOTÓW NIEZALICZANYCH DO SEKTORA FINANSÓW PUBLICZNYCH Z OTOCZENIA SPOŁECZNO-GOSPODARCZEGO SZKÓŁ I PLACÓWEK KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO (PRACODAWCY, ORGANIZACJE PRACODAWCÓW, PRZEDSIĘBIORCY, ORGANIZACJE POZARZĄDOWE, PARTNERZY SPOŁECZNI) W CELU PRZYGOTOWANIA I WSPÓLNEJ REALIZACJI PROJEKTU, W RAMACH OSI PRIORYTETOWEJ VIII NOWOCZESNA EDUKACJA, 8.4 DOSKONALENIE JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO, 8.4.1 DOSKONALENIE JAKOŚCI KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO – PROJEKTY REALIZOWANE POZA FORMUŁĄ ZIT, REGIONALNEGO PROGRAMU OPERACYJNEGO – LUBUSKIE 2020. Nie otwierać przed  12 maja 2016 r., godz.15.30.

Termin składania ofert: ofertę należy złożyć w terminie do dnia 12 maja 2016 r.  do godz.15.30

Decyduje data wpływu oferty do Starostwa Powiatowego. Oferty, które wpłyną po tym terminie nie będą rozpatrywane.

Po upływie terminu składania ofert, Komisja Konkursowa dokona ich otwarcia, a następnie przeprowadzi czynności badania i oceny złożonych ofert w celu wyboru oferty najkorzystniejszej/ych.

Dane osób do kontaktu w sprawie naboru:

1. Jerzy Rozynek - 068 385 26 86

2. Ewa Helińska - 068 457 56 85

Rozdział  IX

DODATKOWE INFORMACJE

Podstawą wyboru Partnerów projektu będą  zebrane informacje, z zachowaniem zasady przejrzystości i równego traktowania podmiotów.

  1. W przypadku wystąpienia przyczyn skutkujących brakiem możliwości zawarcia umowy partnerskiej z wybranym w drodze niniejszego konkursu Podmiotem, ogłaszający konkurs zastrzega sobie prawo zawarcia umowy partnerskiej z Podmiotem, którego oferta uzyskała
    najwyższą liczbę punktów, według  kolejności.
  2. Ogłaszający zastrzega sobie prawo do negocjowania warunków realizacji projektu, rozstrzygnięcia niniejszego konkursu bez wyboru żadnego z Oferentów oraz unieważnienia konkursu w każdej chwili bez podania przyczyn.
  3. Ogłaszający zastrzega sobie prawo anulowania Partnerstwa zawiązanego z wybranym Oferentem w przypadku niezłożenia projektu w konkursie w ramach Poddziałania 8.4.1 Doskonalenie jakości kształcenia zawodowego – projekty realizowane poza formułą ZIT, Regionalnego Programu Operacyjnego – Lubuskie 2020.
  4. Informacja o wyborze Partnerów zostanie podana do publicznej wiadomości niezwłocznie po zakończeniu procedury wyboru Partnerów.