Wybór języka
powrót

„Środa z Funduszami dla…organizacji pozarządowych na aktywizację społeczną i zawodową"

Sieć Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich w województwie lubuskim zaprasza na spotkania informacyjne pod nazwą „Środa z Funduszami dla organizacji pozarządowych na aktywizację społeczną i zawodową”, które odbędą się 1 czerwca 2016 r. zarówno w Zielonej Górze, jak i w Gorzowie Wlkp.

 

 

Podczas spotkań przekazane zostaną informacje dotyczące możliwości pozyskania środków zwrotnych i bezzwrotnych na projekty realizowane przez organizacje pozarządowe na aktywizację społeczną i zawodową w nowym okresie programowania 2014-2020.

Spotkania odbędą się 1 czerwca 2016 r. w godzinach 10:00-13:00:

  • w Zielonej Górze: w siedzibie Głównego Punktu Informacyjnego Funduszy Europejskich w Zielonej Górze, ul. Bolesława Chrobrego 1-3-5 (sala konferencyjna nr 0.35, poziom 0);
  • w Gorzowie Wlkp.: w Wojewódzkiej i Miejskiej Bibliotece Publicznej im. Zbigniewa Herberta w Gorzowie Wlkp., ul. gen. Władysława Sikorskiego 107 (sala 216, piętro II).

Osoby zainteresowane wzięciem udziału w spotkaniu w Zielonej Górze prosimy o wypełnienie formularza poniżej. Na zgłoszenia czekamy w dniach od 18 maja 2016 r. do 30 maja 2016 r. W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny: z Głównym Punktem Informacyjnym Funduszy Europejskich w Zielonej Górze pod numerami telefonów: 68 4565-535; -499; -488; -454 (dot. spotkania w Zielonej Górze).

Osoby zainteresowane wzięciem udziału w spotkaniu w Gorzowie Wlkp. prosimy o wypełnienie formularza poniżej. Na zgłoszenia czekamy w dniach 18 maja 2016 r. do 30 maja2016 r. W przypadku pytań prosimy o kontakt telefoniczny z Lokalnym Punktem Informacyjnym Funduszy Europejskich w Gorzowie Wlkp. pod numerem telefonu: 95 7390-386; -380; -378; -377 (dot. spotkania w Gorzowie Wlkp.).

O udziale w spotkaniu decyduje kolejność zgłoszeń.Udział w spotkaniu jest bezpłatny. Każdy uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe w postaci wydrukowanych prezentacji. Podczas spotkań zostanie zapewniony poczęstunek dla uczestników.

Serdecznie zapraszamy!