Nabór kandydatów na członków Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego
Na podstawie Uchwały nr VIII.40.2015 Rady Powiatu Zielonogórskiego z dnia 3 czerwca 2015 r. w sprawie trybu powoływania członków, organizacji i trybu działania Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego zarząd Powiatu Zielonogórskiego ogłasza nabór kandydatów na członków Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego
- Kandydatów do Rady mogą zgłaszać organizacje pozarządowe i podmioty wymienione w art.3 ust. 3 ustawy z dnia24 kwietnia o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie oraz Gminne Rady Działalności Pożytku Publicznego
- Każdy z ww. podmiotów może zgłosić jednego kandydata
- Zgłoszenie kandydatów dokonuje się poprzez przesłanie Karty zgłoszenia kandydata do rady, którego wzór stanowi załącznik do ogłoszenia na adres Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze, ul Podgórna 5, 65- 057. Pok. 210
- Zgłoszenie winno być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania organizacji
- Zgłoszenia złożone w po terminie lub niepodpisane przez osoby upoważnione nie będą rozpatrywane
- W przypadku braku kandydatów lub zgłoszenia mniej iż 9 kandydatów, Starosta zielonogórski przedłuża termin zgłaszania kandydatów o kolejne 14 dni.
Terminarz naboru:
- 12 października 2022 – ogłoszenie o naborze kandydatów
- Do 28 października 2022 – zgłaszanie kandydatów
- Do 4 listopada 2022 – opublikowanie listy nazwisk kandydatów wraz z nazwą desygnujących ich organizacji,
Do karty zgłoszeniowej Organizacja dokonująca zgłoszenia kandydata na członka Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego dołącza:
1) Oświadczenie kandydata na członka Rady o niekaralności za przestępstwo umyślne,
2) Potwierdzenie zgodności z oryginałem dokumentów uprawniających do reprezentowania organizacji przez osobę podpisującą kartę zgłoszenia (odpis właściwego rejestru, pełnomocnictwo)
* Nie dotyczy organizacji wpisanych do ewidencji prowadzonych przez Starostę Zielonogórskiego