Wybór języka: pl

KOMUNIKAT STAROSTY ZIELONOGÓRSKIEGO z dnia 01.06.2021 r.

Z uwagi na epidemię spowodowaną koronawirusem Starosta Zielonogórski podjął decyzję o zmianach obsługi interesantów Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze oraz Delegatury w Sulechowie na czas pandemii.

Urząd realizuje wszystkie zadania o charakterze publicznym, przy czym podstawą obsługi interesantów urzędu jest kontakt telefoniczny lub elektroniczny,
w tym za pośrednictwem platformy e-PUAP.

Bezpośrednia obsługa interesantów urzędu jest możliwa w poszczególnych komórkach organizacyjnych urzędu tj. :

 

1)      Wydział Architektury i Budownictwa

2)      Wydział Ochrony Środowiska

3)      Wydział Geodezji i Gospodarowania Gruntami

4)      Wydział Edukacji i Sportu

5)      Rzecznik Konsumentów

6)      Biuro Obsługi Klienta

7)      Wydział Komunikacji – przy czym bezpośrednia obsługa interesantów Referatu Rejestracji Pojazdów możliwa będzie wyłącznie po wcześniejszej rejestracji telefonicznej (numery telefonów poniżej), na wyznaczony dzień i godzinę przez pracowników referatu.

Adresy poczty elektronicznej komórek urzędu oraz adres elektronicznej skrytki podawczej Starostwa Powiatowego w Zielonej Górze oraz Delegatury Starostwa w Sulechowie dostępne są na stronach: https://bip.powiat-zielonogorski.pl/57/Wydzialy/ oraz https://bip.powiat-zielonogorski.pl/

Wnioski oraz inne dokumenty można przesyłać za pośrednictwem e-PUAP, za pomocą profilu zaufanego lub podpisu kwalifikowanego na adres e-mail lub pocztą tradycyjną/kurierską dostarczaną na adres: Starostwo Powiatowe w Zielonej Górze, ul. Podgórna 5, 65-057 Zielona Góra. Osoby, które nie mają profilu zaufanego, mogą go potwierdzić za pośrednictwem bankowości elektronicznej, bez konieczności wizyty
w urzędzie. Ta metoda pozwala wszcząć każdą sprawę, a także składać pisma i większość wniosków wraz z załącznikami.

 

Wydział Komunikacji realizuje zadania również w sposób elektroniczny, do czego Państwa w obecnej sytuacji bardzo zachęcamy:

Nabycie pojazdu (zakup) zakupionego w kraju należy zgłosić w terminie 30 dni. Można to zrobić za pośrednictwem strony: https://www.gov.pl/web/gov/zglos-zbycie-lub-nabycie-pojazdu-na-przyklad-sprzedaz-kupno-darowizne.

Zbycie (sprzedaż) pojazdu należy zgłosić w terminie 30 dni. Można to zrobić za pośrednictwem strony: https://www.gov.pl/web/gov/zglos-zbycie-lub-nabycie-pojazdu-na-przyklad-sprzedaz-kupno-darowizne.

 

Zapraszamy do korzystania z infolinii:

- W sprawach praw jazdy i transportu:   

Zielona Góra - 68 45 27 543

Delegatura Sulechów – 68 45 35 207

 

- W sprawach rejestracji pojazdów:         

Zielona Góra - 68 45 27 502

Delegatura Sulechów – 68 45 35 204

 

- W sprawach związanych z wydziałem Architektury i Budownictwa:

Zielona Góra - 68 452 75 33; 68 452 75 01

Delegatura Sulechów – 68 45 35 214

 

- W sprawach związanych z wydziałem Ochrony Środowiska: 68 452 75 77

 

- W sprawach związanych z wydziałem Geodezji i Gospodarki Gruntami :

Zielona Góra - 68 452 75 47, 68 452 75 30; 68 452 75 39

Delegatura Sulechów – 68 45 35 203; 68 45 35 210

 

- Pozostałe sprawy: 68 452 75 75 / 68 452 75 20

Ranking gmin

Mapa dojazdu